۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

لیست اسامی واقعی موسسین شرکت هرمی گالف منتشر شد

بر روی لینک کلیک کنید:

مالباخته و مراجعه كننده گرامي :




به اطلاع ميرساند شركت هرمي GIIG با نام‌هاي خليج، گـالـف‌(Gulf)،راه آسمان‌(Sky Way)،Silver Facility ونام‌هاي بسيار ديگري اقدام به كلاهبرداري از طريق تشكيل شركت هرمي نموده است.




مؤسسين اصلي اين شركت (دكترها و سرداران جعلي ) :




آرش نوزاد فرزند سيامك با نام‌هاي مستعار دكتر(قلابي) حميد يثربي – محمد رضوي ( دكتراي قلابي )


حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى:سود شركت هاى تجارى هرمى حرام است

سایت افشای هرمی نوشت :

حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى، امروز در آغاز درس خارج فقه خود و در جمع طلاب و فضلاى حوزه در مسجد اعظم قم ضمن اشاره به حديثى از اميرمؤمنان على(عليه السلام) فرمودند: طمع، عقل جاهلان را از بين برده و آرزوهاى آنها را گروگان مى گيرد. طمع و آرزوهاى دراز و ظواهر فريبنده از موانع اصلى درست فكر كردن است.

سایت افشای هرمی http://heramy-efsha.com نوشت

سایت افشای هرمی  http://heramy-efsha.com/ نوشت:

پخش اعترافات عوامل شرکت هرمی گالف در برنامه شوک


قسمت سوم مستند شوک ویژه بررسی شرکتهای هرمی در روز پنج شنبه مورخه 88/9/19 ساعت 22:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.



در این برنامه که با همکاری وزارت اطلاعات و قوه قضائیه تهیه شده است تعدادی از سرشبکه ها و عوامل اصلی در شرکت هرمی GULF (گالف) به تشریح نحوه فعالیت ، عضوگیری و کلاهبرداری از مردم خواهند پرداخت.



شوک ترکوند

شوک رو دیدین؟ برنامه بیشتر رو محور گالف بود. آقای جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری که خدا پدرشو بیامرزه، میگن حسابی دنبال کاره و آدم سالمیه و هدف اصلیشم آرش  و علی کرباسه و میخواد هرجور شده اینارو برگردونه، خداکنه عاقل باشن وخودشون برگردن.
تو ادامه برنامه یکی یکی اومدن لیدرا، اول حسین مقدم اومد که ریش بلندی داشت، بعد محمود وحدت (دکتر پیام)، امیر نیک افروز و یه نفرم بود که پشت میله نشونش میداد که نشسته بود، میدونین کی بود؟ طراح تمام این بدبختیا، طراح سایت گالف.
محمود کچل و مقدم چه گریه ای کردن، با آهنگیم که رو برنامه بود حسابی یه صحنه جالب بوجود آورد.
حتما صحنه های رقص سافاری رو هم دیدین؟
خلاصه این داستان گالف حالا حالا ها ادامه داره، خدا کنه این یارو صلاحیم بیارن جلو دوربین، اونم بیاد میخواد مثل اینا ننه من غریبم بازی در بیاره حتما.
عامل همه این بدبختیا همین آدما بودن باضافه اون 2 تا نامرد آرش ام اسی و علی کرباس بابا لنگ دراز، همه دعا کنید که اونارو هم برگردونن و تو برنامه های بعدی اینارو ببینیم، ما که واسه دیدنشون تو شوک لحظه شماری داریم میکنیم.