۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

یاران وفا دار آرش نوزاد

اول این را بگم که مطلبی که میخواستیم بگذاریم روی صفحه وبلاگ این نیست از این مهم تر بود ولی انشاءالله در این چند روز آینده در وبلاگ خواهم گذاشت ولی خواستم به اون تاب لیدر هایی که فکر میکنند دستمان از مطالب خالی شده و خوشحال هستند بخاطر مسائل سیاسی و بازی های جناحی  مختلف خوشحال هستند که شاید این عامل راهی باشد برای در رفتن ، میخواهم بگویم که کور خونده اید و تا زمانی که علی کرباسفروشان و آرش نوزاد زنده هستند ، دست بردار نخواهم بود و تا حسابشان را با مالباختگان تصویه نکنند حساب ما با آنها صاف نخواهد شد.


*************
این صدای ضبط شده یکی از جلسات مهم گالف بوده که وقتی علی کرباس فروشان با آرش نوزاد حروم زاده کنتاک کرده بودند به صورت مخفیانه در یکی از رستورانهای بالای شهر جلسه 3 نفری گذاشتند و ضمینه توطه را برعلیه هم انجام میدادند.
نفر اول که سوال طرح میکند امیر نیک افروز با مستعار اشکان سپهری - نفر دوم  احسان کریمی با مستعار سیاوش رستمی  و نفر سوم علی کرباس فروشان ولد... با مستعار شهر یار کسروی.
*************
توضیح مختصری در خصوص این مکالمه :
زمانی که چند تن از بچه های گالف فهمیدند که پنل ادمین گالف دست علی کرباسفروشان است آرش موقعیت را خوب ندید و پسورد پنل ادمین را از علی کرباسفروشان گرفت .علی کرباس فروشان ساکت ننشست و جلسه ای بنام گالف بنی سقیفه، سریع با لیدر های اصلی گالف گذاشت ، این جلسه سر آغاز تمام فتنه های و اختلافات گالف بود.
*************
اول مکالمه :
امیر نیک افروز در خیابان با احسان کریمی قرار میگذارد  به اتفاق هم به رستورانی میروند و با علی کرباس نشست 3 نفری میگذارند در اواسط مکالمه از نحوه بر کنار گذاشتن آرش صحبت میکنند و در انتها هم صحبت های خصوصی و شخصی این خون آشمها میرسد. این جلسه به کلی سری بوده و تا کنون حتی شاید خود این خیانت کار ها هم این مکالمه را گوش نداده اند.

*************
و این مطالب را میگذارم که آرش نوزاد احمق ، !!! کمی به خود بیایی و چشمت را باز کنی و این فدایی هایی که دور خود جمع کرده ای  همشون از قشر علی کرباس میباشند . نامرد - موزی - بی خانواده - بی دین - از همه مهمتر کسی که خانواده خود را زیر پایش له کرد ، وای به روز تو آرش نوزاد . نفهمیدی کجا خرج کنی - نفهمیدی به کی محبت کنی - نفهمیدی دشمنت کیست و دوستت کیست .نفهمیدی چگونه زندگی کنی - تو حتی در کار ازدواج خود مونده ای و زن شوهر دار را چند ماه چند ماه از شوهرش جدا میکنی در کشور غریب زندگی زناشویی جدید برای خود درست کرده ای . تو الان خودت هم زیادی هستی برای چی یک نان خور اضافه به دم خود بسته ای ..... تمام اینها فقط بخاطر این است که محبت ندیده ای فقط بخاطر این که بچه طلاق هستی .... حرف زیاد است در آینده خیلی  خیلی نزدیک می بینمت ... مطمئن باش
*************



مطالب باز گو شده در این جلسه استراتیژیک های قبل از ضربه زدن به سیستم کلاه برداری گالف می باشد. و چقدر راحت حرف از ایجاد یک سیستم کلاه برداری حرف میزنند و به ریش تمام مالباختگان میخندند ولی این طور نمی ماند وبا کمک شما دوستان و مالباختگان عزیز مطمئن باشید به حقمان میرسیم انشاء الله
بحث در مورد امیر نصیری - علی رضا دوست  ( اباذرمشوق ) - سینا حق دوست - محمود وحدت (دکتر پیام )- علی طهماسبی (امیر علی) - کنار آمدن با دکتر صلاحی که ایشان بعنوان حامی اصلی این سیستم بوده. ومیشود این گونه گفت که تمام بهاء دادن به این سیستم ، زیر سر این مارموللک بی دین و بظاهر مذهب نما بوده است.
جلسه در یکی از رستورانهای بالای شهر بوده . که صدای موزیک کمی زیاد است چون این مال مردم خور ها به خود شک دارندجلسات خود را  یا در استخر شنا میگذاشتند و یا در جمع های شلوغ ( اما باز سوتی میدهند این گونه ) حجم این 2فایل 20 و 69 مگابایت است از
ftp://72.52.124.117/   میتوانید بردارید . هر دو فایل مثل هم میباشد فقط حجم و فرمتش فرق میکند. و مقدار زمان مکالمه 1:24:51 ثانیه میباشد البته بیش از این بوده و فرستنده عزیز 1:54 دقیق اش را خذف کرده است و در آب نمک گذاشته است .
 Play  کنید خودتان گوش کنید و قضاوت کنید . و نظر دهید