۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

رضا و محسن ایران منش دو لاشخور نتورک ایران



رضا ایران منش و محسن ایران منش دو  لاشخور نتورک ایران

این دو برادر معتاد که تقربیا" در تمامی نتورکها حضور چشمگیری داشته اند و قبلا" شرکت ایپارسیان را ایجاد کرده اند و کلی هم شاکی هم دارند البته ایشان میگوید که شاکی ندارد ولی در صورتی که  خودشان بخواهند بیش از 600 میلیون سند موجود هست که از مردم کلاه برداری کرده اند .
رضا ایران منش ، حسن صلاحی کجور تیم وکالت ترموهاس و امیر نیک افروز این آقایون ترموهاس را بالا آوردند.ولی با تلاش سربازان گمنام امام زمان نقشه شوم اینها بر ملا شد و شرکت قلابی در نطفه خفه شد. و اگر بسته نمی شد گالف دومی آغاز میشد.

رضا ایرانمنش در گالف هم ثبت زده بود و جایگاه ایشان موجود است و رضا و محسن ایرانمنش که خود را در تیم اباذر  جا کرده بودند و مبلغ 30 میلیون هر کدام آفر گرفته بودند که کار کنند   بیش از 200 میلون درعرض سه ماه کلاه برداری کردند و کلاه خواهران کاشفی را اینها برداشته اند و تقریبا" تمام بد بختی های تیم اتابکی و قربانیان اززیر مجموعه اباذر از این دو برادر لاشخور  شروع شد.ولی خبری تقریبا" موثق دارم که محسن ایران منش هم  باید یک سفر کوتاهی به زندان داشته باشد. براش هم خوبه ، چون شیشه و کراکشو ترک میکنه.
این هم متن مشاوره رضا ایران منش  دروغ میگه مثل آب خوردن  - آفرین به باباش که همچین نونی به پسرش داده

این هم متن مشاوره رضا ایران منش دروغ میگه مثل آب خوردن


وقتی که چاقو دسته خود را می برد

روزی محمود وحدت   وبلاگی با نام  http://www.amirnikafrooz.blogfa.com/  را ایجاد کرد و این متن را نوشت ولی پشیمون شد و 24 ساعت بعد این متن را برداشت البته این مارمولک میخواست با این کار صاحب وبلاگ سراب را پیدا کند وخودش را برای آرش نوزاد چوس کند ( ببخشید کلمه ای بهتری برای ایشان پیدا نکردم ) و  توری که پهن کرده بود بجای ماهی لنگه کفش صید کرد و صاحب این وبلاگ را علیرضا دوست معرفی کرد و مثل سگ و گربه بجون هم پریدند واین کار باعث شد هیچ کدامشان بهم اطمینان نکنند و هر روز یکی پس از دیگری در زندان همدیگر را ملاقات می کردند. و متن نامه به این شرح میباشد.

با تشکر از دوست عزیزی که این مطلب را برای ما فرستاده است .

بنام خداوند درهم كوبنده اراده ها

هموطنان عزیز ازامروز اخبار و اطلاعاتي از شرکت سرمايه گذاري گالف در ايران در اين وبلاگ فاش خواهد شد.كه اميدوارم پاسخ ابهامات و سردرگمي هاي بسیاری از افراد فریب خورده و یا در حال فریب خوردن باشد.