۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

وكيل جعفريان پـــــــــــــــــــــــــــــــررر!!!!

به گزارش واحد ويژه خبرگزاري سراب گالف وكيل جعفريان(از عوامل پشت صحنه زهرا حاتمي متدر علي كرباسفروشان براي تبرئه پسرش) كه قبلا از همين وبلاگ افشاگري شده بود وارد مرحله انزوا گرديد.
بنابر آخرين اطلاعات بدليل همين افشاگري خانواده ليدرهاي زنداني گالف از دادن وكالت خود به وي پشيمان و تا جيرينگ آخر وجه‌الوكاله پرداختي را از وي باز پس‌گرفتند.اين وكيل زرنگ‌خان كه سعي داشت هم وكيل مالباخته‌ها(مقتول) باشد و هم وكيل سرشبكه‌ها( قاتلين) بنا بود جانشين حسن صلاحي باشد با اين تفاوت كه صلاحي را پدر آرش نوزاد معرفي كرد و جعفريان را مادر علي كرباسفروشان(بادا بادا مبارك باداايشالا مبارك بادا).
به گزارش خانواده نامحترم امين طهماسبي ليدر قهار گالف وكيل مذكور تنها اقدامي براي فرزندشان نكرده بود بلكه اخبار خود را از خانواده متهمين دريافت مي‌نموده است و سوال اينجاست كه حق‌الوكاله را براي چه خدماتي دريافت مي‌كرده است.البته خانواده ديگر متهمين نيز به گزارش همين فرد اين فسخ را انجام داده‌اند از جمله خانواده علي اسماعيلي و ...

افشا های جدید در رابطه با محمودیانها

با سلام و احترام به مالباختگان تیم خانم محمودیانها
به گزارش خبرگزاری ویژه سراب گالف:در خصوص اموال خانم محمودیان، با آقای مخبریان یک باب مغازه در یافت آباد خریداری کردند و 4 دانگ آن به نام محمودیان میباشد و 2 دانگ آن به نام منصور مخبریان. و به گزارش خبرگزاري سراب گالف  احتمال به یقین این مغازه 2 تا 3 ماه هست خریداری شده و یک مغازه دیگر هم خریده اند که هنوز سندش نخورده گذاشتن تا موقعیت تجاری برایش بگیرند.

اندر حكايت خانمان محموديان نامه‌بر
یکی بود یکی نبود
سر کارخانم محمودیان در اداره پست منطقه 3 تهران مشغول به کار میباشد و همکاری دارد بنام خانم نیری که در بایگانی مشغول کار میباشد.شوهر خانم نیری به نام دکتر صادقیان میباشد که 312.000.000 تومان  سرمایه گذاری کرده و 536.000.000 برداشت داشته که چند روز دیگر تمامی جایگاه و جنولوژی ایشان هم بر ملا خواهد شد .