۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

خبرگزاري فارس - هيئت‌هاي مذهبي خوراك تازه هرمي‌ها

هيئت‌هاي مذهبي خوراك تازه هرمي‌ها

خبرگزاري فارس: پس از آن كه نهادهاي امنيتي و انتظامي در اقدامي ضربتي موجي از دستگيري شركت‌هاي هرمي را در روزهاي اخير به راه انداخته‌اند، اين شركت‌ها به ترفندهاي تازه‌اي در اين رابطه روي آورده‌اند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809171419

برنامه شوک، تغییر وضعیت آب و هوایی چند کشور همجوار

طبق آخرین اخبار و ایمیلایی که دریافت کردیم و ازین عزیزانم مممنونیم، مثلنکه قراره فردا شب، پنچ شنبه 18 آذر برنامه شوک قسمت سومش که مربوط به شرکتای هرمیه از کانال 3 پخش شه، طبق اخبار ماهواره گالف ایندفه یه مقدار آتیشه برنامه داغتره و میخواد بترکونه، از همون ترکوندایی که امیر نیک افروز میکردا.
ازتون میخام که به همه اطلاع رسانی کنین که برنامه فردا شبو حتما حتما حتما... ببینن.

پیش بینی میکنیم که وضعیت آب و هوایی کشورایی که دوستان و بالاسریای عزیز گالفی قرار دارن بعد از دیدن این برنامه کمی تا قسمتی ابری همراه با بارش ملایم در شلوارای مبارکشون بشه چون...

پیام و کامنتهای شما

یه صحبت با مالباخته های عزیز : طبق تلاشائی که تعداد زیادی از بچه ها دارن میکنن، میخوایم این وبلاگ رو یکمی بیشتر به مسئولین معرفی کنیم که یه مرجعی بشه واسه اونا و بیان آخرین اخبار و اطلاعات رو از اینجا بگیرن، البته کامنتها و ایمیلهائی که واسمون میاد نشون میده که تا الانم اطلاع رسانیمون بد نبوده.
حالا میخوایم ازتون خواهش کنیم واسه ما پیام بذارین، با اسم یا بدون اسم، خودتون میدونین، از کسیم نترسین ببخشین هیچ ... نمیتونن کنن. بعدشم چند تا نکته رو تو پیاماتون مد نظر داشته باشین: پیام مختصر مفید، از حرفای بد استفاده نکنین چون پیامتون علنی نمیشه، خیلی مودبانه و هم جانسوزانه واقعیتیو که واستون اتفاق افتادرو بگین، ترو خدا قصه حسین کرد شبستری نباشه، رمان و داستانم نگین، خیلی کوتاه و مفید. ما سعی داریم که پیاماتون رو تو صفحه اصلی هم بذاریم، پس منتظریم تا پیاماتون رو به گوش مامورین امنیتی برسونیم.