۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

سرهنگ علوی مسئول پرونده هرمی گالف

سلام به مسئولین وبلاگ مالباختگان شرکت هرمی گالف

همانطورکه قبلا هم با این ایمیل به شما ایمیل زدم و شما می شناسید بنده علوی مسئول پرونده هرمی گالف هستم و بابت کمکهای زیادی که وبلاگ شما در جمع آوری اطلاعات لیدرها از مالباختگان به ما کرد سپاسگزارم. ضمناً باید اعتراف کنم که تا حد زیادی به مالباختگان برای دفاع از حق خود و زنده کردن طلبهایشان حق میدهم گرچه با بعضی رفتارهای خارج از عرف وبلاگ شما مخالف هستم و باعث صدمه به آبروی بعضی خانواده ها گردیده است اما چه می شود کرد چون شاید اگر منهم سادگی کرده و اینکونه سرمایه زندگی خود را به تاراج لیدرهای فاسد گالف داده بودم حال شما را داشتم.
دفاع از حقتان و تلاش در زنده شدن سرمایه از دست رفته تان حق شماست.

نکته ای که باعث شد این ایمیل را بدهم آنست که بدلایل خاصی ، دوستان ما در پیگیری پرونده به این نتیجه رسیده اند که باتوجه به همکاری و تنبه بعضی از متهمین پرونده از جمله آقای صلاحی و سعی در بازگرداندن اموال و سرمایه مالباخته ها با هماهنگی مقام قضائی صورت گرفته لازم است تا وبلاگ شما هم از تخریب افراد و اقوامشان که اصلا کار صحیحی نمی باشد جلوگیری کند.

به همین دلیل تاکید میکنم تصاویر گذاشته شده اخیر بخصوص آقای اسحاق صلاحی را از وبلاگتان حذف نمائید و از قرار دادن مطالب توهین آمیز خودداری کنید.

البته این خواسته بمنزله چشم پوشی شما از حق اطلاع رسانی تان نیست و این حقی نیست که بنده به خود اجازه دهم که از مالباختگان غارتزده سلب نمایم.

خدایا چنان کن سرانجام کار که خشنودباشی و ما رستگار
 
 
جواب مدیر وبلاگ :
 
به نام خدا
با سلام خدمت جناب سرهنگ علوی
خیلی خوشحالم از این که این وبلاگ توانسته نظر خیلی از مقامات و قضات را بخود جلب کند. روزی که این وبلاگ را شروع کردیم هیچ وقت به این فکر نیفتاد بودیم که روزی بتوانیم قدمی برای این مالباخته ها برداریم ولی با لطف و توکل به خدا وند متعال  توانستیم با همت دوستان و مالباخته ها این موج را هدایت وتا امروز بد یا خوب ، به مقصد برسانیم .
جناب آقای سرهنگ علوی همانطور که مستحضر هستید خدمت شما بزرگوار عرض کنم که گالف شرکتی بود  با بیش از 250 دفتر در کل کشور.
از کاشان ، سمنان ، اصفهان ، تبریز ، شیراز گرفته تا اکثر شهر های شمالی کشور . استان گلستان ، سار ی ووو
 تیم قضایی که پایه و اساسش دروغ و رشوه بود و با فریب دادن مردم بیگناه سرپوشی روی حقایق میگذاشت و خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وصل میکرد و در مشاوره ها وکیل این سیستم آقای حسن صلاحی را برادر اسحق صلاحی مشاور ریس جمهورمیخواندند.
در مورد احکام شرعی، روحانیت را به تمسخر کشیدند و جوانی را لباس روحانیت به تن کردند و مسائل شرعی مردم را به دروغ جواب میدادند .و نام دروغین آقای خسروی نماینده ولی فقیه را بر سر زبانها بازی میدادند.
 نام خلیج روی سیستم خود گذاشتند و از نام شش کشور شورای همکاری خلیج فارس، برای مشاوره و کلاه برداری  و  باور بیشتر مردم استفاده کردند.
 و برای آن دسته از سرمایه گذارانی که سمج بودند و میخواستند آخر  این شرکت را در بیاورند  وکیل سیستم حسن صلاحی کجور و یا امیر نیک افروز استاد فن سخن  می آمدند وبا دروغ و جودادن  سر  سرمایه گذاران  را شیره میمالیدند.
شرکت دروغین در جزایر انگلستان ثبت کردند و سرتیفیکیتش را بر سر سرمایه گذاران میزدند .
ریش های دروغین با لباسهای دیبلماتیک و یا لباس روحانیت برای خود درست میکردند و خود را به افراد درجه یک نظام میچسباندند .
  ما هم آدم هستیم  برای این که بخواهیم سرمایه گذاری کنیم نیاز به تحقیق داشتیم . اما هر چه جلو تر میرفتیم  ایمانمان به کار بیشتر میشد.  اینها یک کلاه برداری تمام عیار راه انداخته بودند و با چهره های موجه خودنمایی میکردند .
اگر بخواهید ابعاد مختلف  این کلاه برداری را بررسی کنید این  یک کلاه برداری سیاسی و بین لمللی بیش نبود.
از تاجیکستان ، ارمنستان ، افغانستان ، سوئیس گرفته تا  خود ایالات متحده امریکا ما سرمایه گذار داشتیم .
این آقایون فکر میکنند با پول شویی و خود را به خریت زدن میتوانند از بار مسئولیت فرار کنند . و با خانه و ماشین خریدن و به نام این و آن کردن خود را تبرعه کنند.ا ین آقایون فکر میکنند که با اجاره کردن خانه های محقر و یک سال سختی کشیدن میتوانند قسر در روند . بخدا وندی خدا قسم میخوریم که اگر مال خود را نگرفتیم مال مردم را پس بگیریم .
جناب آقای سرهنگ علوی غریب به 2 سال است که این وبلاگ را با چنگ و دندان نگه داشتیم و نگذاشتیم کسی به این مرجع دست درازی کند . و با انواع هکرها مبارزه کردیم .
کسانی که شمیر کشیدند و سرمایه مردم را غارت کردند جوابشان را باید با شمشیر داد نه با زبان . اگر این وبلاگ در بعضی از جا ها پایش را از گلیم خود دراز کرده نباید توقع این را داشته باشید که آبروی بعضی ها به خطر بیفتد. ما آمده ایم تا به خطر بیندازیم . آمده ایم تا به همه ثابت کنیم که اگر بخواهیم میتوانیم پوزه نوزادها و  صلاحی ها و نیک افروز ها را به خاک بمالیم .در این مدت  فشار هایی که این وبلاگ بر سر لیدر ها آورده است را دست کم نگیرید . ما مالباخته ها بیداریم وساکت نخواهیم نشست. و تمامی نظرات را دسته بندی کرده به سمع و نظر قضات میرسانیم .قدرت نواختن آهنگ مردم را دسته کم نگیرید.

کلام آخر:  جناب آقای سرهنگ علوی ، چشم
ما کلام شما را شهید نمی کنیم و اطاعت امر میکنیم و میدانم که در این مدت زحمات زیادی برای سرانجام کار کشیده اید .مطالب اسحق را بر میداریم و تصاویر حسن صلاحی را اصلاح میکنیم ولی .... ولی برای همیشه قول نمی دهیم برای چند وقت بر میداریم اگر حق مردم را دادند بسم الله ولی اگر ندادند مطمئن باشند کار را از این که هست خراب تر میکنیم . خدا را گواه میگیرم اگر تا کنون کوتاه آمده ام فقط بخواطر پدر بزرگوار اسحق صلاحی بوده و بس.

و من الله التوفیق
مدیر وبلاگ سراب گالف