۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

نظرات برخی از خوانندگان

سلام خدمت مدیر وبلاگ

می خواستم به چند نکته اشاره کنم
دوست عزیز آیا هدف شما از هدایت این وبلاگ گفتن و نشان دادن حقایق این داستان به مردم چیز دیگریست؟
چون راهتان اشتباه است وبلاگ را نمی گویم بلکه مطالب آن را می گویم.اگر شما خود را یک فرد معمولی می دانید و این وبلاگ به هیچ ارگانی متصل نمی باشد پس حتما اطلاعاتی را که قرار می دهید از روی گفته ها و شنیده ها و اطلاعاتی که بعضعی ها برای شما می فرستند می باشد. سوال من این است چطور شما مطالبی را که از مردم می گیرید همه آنها مورد تایید شما ست ولی مطالبی که مثلا همین آقای علوی گذاشته را شما چندین بار تاکید می کنید که تایید نمی کنید چه فرقی داره بین این آدمها با بقیه اگه قراره این وبلاگ رو خط صحیح حرکت کنه و مطالب درست را به مردم ارائه دهد با کمی تحقیق کوچیک می شه به این داستان رسیدو اگر قرار به درست شدن این داستان باشه باید همه اون کسانی که پول در جیب دارند و به ریش این افرادی که گرفتار شدند می خندند جواب پس بدهند.و من چند مطلب را به عنوان حقایق خدمت شما می گوییم.

 جواب مدیر وبلاگ : درمورد نظر های این وبلاگ باید عرض کنم که آقای علوی یک مطلب را چند بار تکراری گذاشته بود و چون مثل هم بود ما انتشار دادیم . و انتشار دادن نظرات دلیل بر این نیست که ما مسیر هدفمان را بر مبنای نظرات ایشان تعیین می کنیم . نظرات را تکراری برای ما فرستاده بودند و ما هم انتشار دادیم . مثل شما که همین نظر را 4 بار برای ما فرستاده اید . در ضمن بنده یک فرد معمولی هستم و برای پیدا کردن مطالب تلاش بسیاری میکنم و فکر میکنیم تا اینجای کار هم موفق بوده ایم . حالا اگر شما فکر میکنید مسیر ما اشتباه است بسم الله . این وبلاگ برای من نیست این وبلاگ برای تمامی مالباخته ها است . بنده چند بار گفته ام این وبلاگ فقط افکار را بهم پیوند میدهد و حقایق را باز میکند.
 ما مطالب را از مردم میگیریم و بررسی میکنیم و انتشار میدهیم . همین کاری که الان برای شما انجام داده ایم . اگر حقایق جوری دیگری است شما ما را راهنمایی کنید .و مطمئن باشید این وبلاگ با آغوش باز حقایق را باز گو میکند. 
 تا دیروز یک نفر به همه لیدر ها خط میداد و اون یک نفر هم الان زندانه !!!! امروز کی خط میده ؟
اگر نظرات شما را قبوا نداشتم هیچ وقت تایید نمی کردم. در این موضوع موافقم با نظر : تویی که نمی شناسمت.

1- دوست عزیز با نشان دادن انگشت اشاره خود به چند نفری که شما مرتب اسمسشون رو می آورید تنها اتفاقی که می افته اینه که آقایون لیدرهای میانی روز به روز از این وضعیت خوشحال شوند کسانی که پول های مردم دستشان است و به راحتی زندگی می کنند و چون شما صرفا این افراد را نشانه رفته اید آنها هم به مردم می گوییند اینها هستند دیگه. دوست عزیز و مردم مالباخته آیا می دانید درآمد در سیستم گالف از کجا به دست می آمد (البته درآمد خالص)و نسیب چه کسانی می شد؟ روز اول که قرار به شیفت در گالف شدیم آقایون لیدرهای میانی پوینتهارا از بالا گرفتند و همه شاهد بانکهای لیدرهای اصلی بودند که نهایتا 3 تا بانک 1000 دلاری می شد.ولی لیدرهای میانی کلی جایگاه به اسم سرمایگذارهای سوئیس کش زدند وبعد از دادن اصل پول به آنها ( تازه اگر داده باشند که بعید می دونم ) کل اون جایگاه ها دست خودشان بود .که با فرض دادن اصل پول از 19 ماه 5 ماه اصل پول 14 مال درآمد خالص که بنده کسانی را می شناسم با مدرک کاملا تایید شده که 100% دولت هم تایید می کند چون تمام اصلاعات لیدرهارا ازهمین مدارک جمع آوری کرده اند.که نشان می دهد که لیدرهای میانی اکثرا سرمایگذاریهایی برای خود داشتند.دیده ام اشخاصی راکه به غیر از درآمدی که از تعادل وبالانس کردن می گرفته که همین درآمد بالانسیش هم از چندجایگاه یا به صورت اختصاصی یا به صورت شراکت با کسی دیگر به 400.000$ می رسد و در آمد سرمایگذاریش ( 250.000$ سرمایگذارئی که حداقا 15 ماه آن را دریافت کرده یعنی درآمد خالص 750.000$ ) خوب این درآمد ها را چه کسانی می دانند بعضی از این اقایون لیدر میانی حتی لیدرهای مستقیمشون هم از این جایگاه ها خبر ندارند. از این ور هم با روشی که شما دوست عزیز پیش گرفته اید بهترین منفعت را میبرند.

مدیر وبلاگ :
حق با شماست ما گفته ایم مقصر اصلی چه کسانی هستند ولی این را هم میدانیم که لیدر های میانی نفعشان از لیدر های اصلی در بعضی از موارد هم بیشتر بوده . اشاره بنده برای کف مجموعه و یا کسانی که 8 الی 9 ماه آمدند نیست .

----------------------------------
مورد دوم


2- در مورد جداشدن دامین ها باید بگویم چه وقت می شه گفت که یک سایت مال یک شخص می باشد؟ سادست زمانی که تمامی ابزار سایت دست اون شخص باشه ( مخصوصا توانائی تولید پوینت ) که در مورد دامین تیم علوی ،احسان و مظفر باید بگویم زمانی که جدا شد هیچ چیزیش دست این افراد نبود صرفا با دامین های جدید وارد می شدند .حال برسیم به این که این جدایی از کجا شروع شد : بعد از همایش دبی که لیدرهای میانی همه چیز را بهتر از بقیه می دانستند .شنیده شد که پلن سود دهی می خواد تغییر کنه برج 1 سال 88 این اتفاق افتاد که لیدرهای میانی نسبت به پلن سوددهی مخالفت کردند.و طی جلساتی و صحبت کردن با آرش نوزاد پیشنهاد دادند که خودشان پلن کاری طراحی کرده اند و دامین ها جدا بشه و خودشون برنامه ریزی کنند که این کارشون هم با برنامه بود چون هدف دیگری رو دنبال می کردند.بعد از یک ماه چند نفر از این آقایون لیدرهای میانی به نمایندگی از بقیه آنها با آرش نوزاد صحبت کردند که دامین و همه چیزش رو بدهد به آقایون و در قبال آن بصورت ماهانه درصدی به آرش نوزاد بدهند.

مدیر وبلاگ : سوال آیا لیدر های میانی بغییر از اون چند نفری بودند که اون بالا  اسمشون بود . حمید علوی - احسان کریمی - علیرضا دوست - حمید مظفر- امیر نیک افروز - علی کرباسفروشان و ....  و آیا این افراد موافق دامین گرفتن بودند یا نه ؟

که گویا آرش نوزاد مخالفت کرد و در برج 3 سال 88 شروع کردند با قانون 90/10 یعنی ورودی گرفتن یعنی سرمایه گذاری که جذب می شد کسی که سرمایه را جذب می کرد حق داشت فقط 10% سرمایه را پوینتهایش رانقد کند مابقی یعنی 90% باید می رسید دست آقایون ( لیدرهای میانی ) با مدارکی که وجود دارد آقایون توانستند حداقل یک میلیون و چهارصد هزار دلار جذب سرمایه کنند ( با مدارک به صورت مکتوب وجود دارد 10% این رقم می شود $140.000 که کم شده ازش مابقی دست آقایون لیدرهای میبا شد.که در همان زمان اطلاعات تیمشان را بصورت دستی جمع آوری کردند و سایتهایشان را بالا آوردندکه به ما هم پیشنهاد دادند که تو سایتشون کار کنیم که قبول نکردیم.به غیر از اون همه در آمد 90% این سرمایه هم دستشون موند و دارن حالش رو می برند.

حالا شما دوست عزیز قضاوت کن که سایت مال کی بود و کیا سایت آوردن بالا ،خیلی واضخ می باشد.

در انتها دوست عزیز به گفته خودتون که اگه ایراد داره درست میکنید رو (لطف کنید عکسها را در مورد دامینها درست کنید ).(درست شد) و در مورد حرفهایی که در بالا زدم برای تمتمشون مدرک معتبر دارم صرفا حرف نیست.اگر قول می دهید که برای رسوا شدن کسانی که پول مردم دستشان است یک ایمیل به من بدهید و مطالب و مدارکی که در اختیارتان می گذارم را روی صفحه اصلی بگذارید تا ببینم مردم باز هم اینطوری فکر می کنند. یا علی

ایمیل ما هست :
sarabegulf@gmail.com


====================
حمید مظفر گفت...


سلام

از مدیر این سایت خواهش میکنم اگه میشه عکس آقای کجور رو بگزارن تا همه با چهره این ادم آشنا بشن.
یک سال پیش قرار بود تو شوک نشون بدین که ظاهرا نشود!!!!

 جواب مدیر وبلاگ: چشم یک نفر قولشو عکسشو بهم داده پیگیری میکنیم . و در مورد برنامه شوک - شوک برای ما نبود که نشونش بدیم مطمئن باشید اگر دست ما بود منشی این آقا هم نشون میدادیم .