۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

صحبتی با بعضی از خوانندگان

در این چند روز ، حدودا" بیش از سی نظر داده شده است و تقریبا" سوالات هم مشابه هم بوده است . ولی ما علنی نکردیم برای ای که نویسنده های محترم بجای این که مطلب را طرح کنند و نظر دهند  بیشتر خود را خالی کردند و هر چه خواستند به  ا.ف گفتند . که ما شرمنده ایم که نمی توانیم نظرات شما را انتشار دهیم . و دیگر نمی توانیم تصویر ایشان را انتشار دهیم.
چند نفری سوال کردند که امیدی به برگشت پولشان ندارند. سراب گالف اینگونه فکر نمی کند. دوست عزیز بجای شعار دادن و خود را در نظرات خالی کردن ، سری به دادگاه بزنید و از چند و چون پروندها آگاه شوید.  چند نفری از متهمین آزاد شده اند اما با وثیقه ومبالغ بالا . شاید بعضی از آنها خود را بیگناه جلوه  دهند ولی متهمین اصلی این پروند اون چند نفر اول هستند که باید آنچه جمع کرده اند را پس دهند و خود را زیر سایه هیچ ارگانی  نمی توانند  مخفی کنند .
چند نفر، در سوالات خود از برادران گمنان در این وبلاگ تشکر کرده اند. خواستم بگویم که این وبلاگ برای برادران گمنام نیست بلکه این وبلاگ برای  خود شما است . و تمامی این عکسها ، صدا ها و فایل های فرستاده شده برای خود شماست .
دوستانی از آقای شعبانی یاد کرده اند و نقل از قول ایشان گفته اند که این وبلاگ مورد تائید ایشان است . جواب سراب گالف . این به این خاطر است که این وبلاگ از هیچ کسی دفاع نکرده و صرفا" شاهراهی بوده برای تبادل نظرات . اگر کسی مقصر است و در گمراه کردن مردم جهت جذب سرمایه !!... خوب باید جواب دهد. هم در این دنیا و هم در آخرت و انشاءالله که در این دنیا ختم بخیر شود. و سراب گالف این ادعا را دارد که هیچ کس از صاحب اصلی این وبلاگ خبر ندارد و اگر کسی هم گفت که من میدانم مطمئن باشید که مغلطه میکند. چون یکی از موفقیت های این وبلاگ گمنان بودن آن است.
در ضمن در نظرات سعی مان این نباشد که خود را خالی کنیم چیزی بنویسید که انتشار دهیم . بارها شده مطلب جالبی فرستاده اید اما چون از کلمات نا خوشایند بکار برده اید نتوانستیم انتشار دهیم . زیرا خوانندگان این وبلاگ خانواده های خود مان هستند.


و کلام آخر این پست

ما اینجا نیامده ایم که گروهی را بجان هم بیندازیم آمده ایم تا مشکلات را حل کنیم . راه حل دست من و شماست . هر وقت کینه و خشم مان را کنار نگذاریم  و از روی غضب تصمیم نگیریم تازه آماده ایم برای مدد گرفتن از خداوند جهت حل مشکلمان . دنبال چند نفر خرده پا رفتن فقط صورت مسئله  را کم رنگ میکند. و از مقصر های اصلی این پرونده آقای حسن صلاحی کجور بعنوان وکیل این شرکت ، امیر نیک افروز بعنوان طراح این کمپانی ، علی کرباسفروشان بعنوان مشاور و شریک آرش و آرش نوزاد بعنوان مدیر شرکت گالف که همه مبالغ را ایشان میگرفت و تقسیم میکرد  نباید غافل شویم .
و بیایم بهتر فکر کنیم.؟؟؟؟  که ما کجای این ماجرا هستیم آیا اگر گالف بسته نمی شد و امسال بسته میشد تکلیف ما چه بود آیا به اشتباه خود، یک سال قبل پی میبردیم یا امسال .  امروز ماشاکی هستیم ولی اگر امسال بسته میشد چند تا شاکی داشتیم. پس بیایم بهتر فکر کنیم و مقصر ها باید جواب دهند. شاید بگوید ما پولمان را به آرش نداده ایم این حرف بخاطر این است که میخواهیم زود تر به جواب مسئله برسیم . جواب روشن است امیر نیک افروز دکتر حسن صلاحی کجور آرش نوزاد علی کرباسفروشان .
در این مدت که چیزی ننوشتم خواستم بگویم که این وبلاگ برای شما کاری نمی کند خواستم بگویم اگر مرهمی است برای درد شما این مرهم را باید برداشت و درد را احساس کرد. این شما هستید که میتوانید برای خود کاری کنید . هیچ ارگانی نمی تواند شما را محکوم کند به این که در یک شرکت هرمی  سرمایه گذاری کرده اید.  چون اصلا" بحث هرم نبوده ....  به گروه های چند نفر درمی آیم  ایران خودرد - فرهنگیان - بازنشستگان - قشر بازار - مهرگام پارس و .... و شکایات خود را علیه بنیان گذاران این پرونده طرح خواهیم کرد.
البته ما این کار را کرده ایم و این بار با سمبه ای محکم تر این کار را انجام میدهیم  و نمی گذاریم زحمات یک سال مان هدر رود. و حرکت میکنیم و مطمئن باشید قدم بعدی را خود خدا برایمان برمیدارد. از امروز به تمامی دوستان و کسانی که در این کمپانی مالشان را از دست داده اند اطلاع رسانی میکنیم و نشانی این وبلاگ را برای دوستان خود  ارسال خواهیم کرد.  http://sarabegulf.blogspot.com/http://sarabegulf.blogspot.com/  
و ، وبلاگ سراب گالف  بعنوان اطلاع رسان منتظر نظرات و پیشنهادات شما است. موفق باشید