۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

افشا های جدید در رابطه با محمودیانها

با سلام و احترام به مالباختگان تیم خانم محمودیانها
به گزارش خبرگزاری ویژه سراب گالف:در خصوص اموال خانم محمودیان، با آقای مخبریان یک باب مغازه در یافت آباد خریداری کردند و 4 دانگ آن به نام محمودیان میباشد و 2 دانگ آن به نام منصور مخبریان. و به گزارش خبرگزاري سراب گالف  احتمال به یقین این مغازه 2 تا 3 ماه هست خریداری شده و یک مغازه دیگر هم خریده اند که هنوز سندش نخورده گذاشتن تا موقعیت تجاری برایش بگیرند.

اندر حكايت خانمان محموديان نامه‌بر
یکی بود یکی نبود
سر کارخانم محمودیان در اداره پست منطقه 3 تهران مشغول به کار میباشد و همکاری دارد بنام خانم نیری که در بایگانی مشغول کار میباشد.شوهر خانم نیری به نام دکتر صادقیان میباشد که 312.000.000 تومان  سرمایه گذاری کرده و 536.000.000 برداشت داشته که چند روز دیگر تمامی جایگاه و جنولوژی ایشان هم بر ملا خواهد شد .

جناب آقای دکتر صادقیان کارمند وزارت بهداشت و همسر محترمشان خانم نیری کارمند اداره پست سیدخندان میباشند.
خانم نیری و محمودیان نامه های کارگزینی اداره پست به اسم افراد متفرقه و بازنشتگان بد بخت را،  دست کاری کرده و امضاء نفرات را هم جعل میکردند وبنام کارمندان وام دریافت میکردند با زدو بند های بانکی  و کلیه کار ها ی جعل مهر و عنوان را با همکاری خانم نیری انجام میدادند. ( ظاهرا" مهر تحویل خانم نیری هست ) و از انواع و اقسام بانکها وام دریافت نموده اند و در گالف سرمایه گذاری کردند. برای اثبات مطلبم  آقای مهدی پاشایی کارمند بانک قوامین به  سمت ریاست بانک قوامین به نشانی 16 متری امیری درخیابان  آذری برای این دو زالو وام تهیه کرد و ظاهرا" ایشان هم دست از پا خطا کرده  الان موقعیت و کار و زندگیش را از دست داده و خاک برسرش میکند.
در ضمن آقای مهدی پاشایی میخواست شکایت کند چون همه چیزش را از دست داده ولی محمودیان نگذاشت و پیشنهاد رشوه دادو با وعده‌های دروغین ایشان را ... کرد ولی ...هم به پاشایی نداد. به او گفتند اگر شکایت کنی چقدر گیرت میاد ما انقدر هم روش میزاریم بهت میدیم و تو خفه شو... ( با عرض پوزش چون همین طوری گفتند من نوشتم )
اين هم يك داستان ديگر
دو ماه قبل ، يك شكايت از خانم محموديان از طرف آقايي به نام حسن سوراني شد. و خانم محموديان با پسر كركي شان دستگير شدند و براي هر دو وصيغه گذاشتند خانم محموديان با سند 250 ميليون توماني بيرون آمد و پسر معتاد ايشان هم با قرار كفالت بيرون آمد . از آنجايي كه خانم محموديان در اداره پست مشغول كار هستند بصورت رسمي و فيش حقوقي ايشان دچار مشكل شده بود و از آنجايي كه اين مارمولك در جعل اسناد تبحر كافي دارند يك فيش حقوقي با مبلغ  بالاي 1.000.000 تومان جعل كرده و بعنوان كفالت پسرش در مجتمع قضايي گذاشتند و اين هنرمند را بيرون آورد و الان بخير و خوشي زندگي ميكنند. و هر كس كه ضرر هم كرده به هيچ جاشون هم نيست .جالب اينكه خانم محموديان از امير نصيري بدبخت شكايت كرده . در ضمن پسر ايشان بغير از زدن كراك ، گيتارهم ميزند و جديدا" مادرش اسپانسرش شده و ميخواهد كاست‌ش را بيرون دهد. چه شود!!!!!!!!
آسیاب نوبت به نوبت

اون آقایی که کمرش درد میکرد اگر خوب شده جایگاهش و بزارم روی وبلاگ كمرش بهتر شه