۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

فریب نخوریم

امروز تعدادی از پیامهائی که برای وبلاگ ارسال براتون میزارم.نکته جالب اینه که علیرغم دستگیری و امکان شکایت از محمود وحدت و علی کرباسفروشان که سر این آقایون کلاه گذاشته اینا افتادن بجون هم.بدانید که بخش اصلی پول ماها را اونا بردن بعدش نوبت این لیدرهای میانی است.
این آقای (م.ن) هم که پیامهاش بعضی توهین آمیز بوده،در صورت گذاشتن پیامهای توهین آمیز یا اختلاف افکنانه پیامش منتشر نخواهد شد و تا کنون هم چند تا از پیامهاشون منتشر نشده تا روشش را اصلاح کنه.
مسئله دیگه ای که لازمه ذکر کنم دوستی پرسیده بود که از شرکت هرمی پالینور هم بگید براحتی میتونید در اینترنت جستجو کنید که من اینکارو برای شما کردم تعداد زیادی از لیدرهای اصلی اون شرکت هم دستگیر شده که در دادسرای عمومی و انقلاب رشت پرونده دارند.ضمناً تعداد چند ده تن از لیدرها هم در شعبه سوم دادسرای جرایم رایانه ای در خیابان شهید مطهری نبش خیابان شهید سلیمان خاطر با وثیقه آزاد شدند.میتونید تا آزاد نشدن اونجا شکایت کنید.به دو نمونه از پیامها توجه کنید...

ناشناس گفت...
سلام جناب مسئول سايت .اينجانب مصطفي نجف آبادي هستم و دوستم مصطفي قرباني است دوست دارم شماره تماسي آدرسي چيزي بزاريد تا حضورا خدمت برسم.چندين و چند بار اسم اينجانب در كامنتهاي
شما آمده است و حتي اسم كساني كه تمام پولها رو يهو دادن به فريد فراغي. ولي بايد عرض كنم ابراهيم فراغي يا همان فريد كه فكر نمي كنم از اين قضيه جان سالم بدر ببرد موسبب همه اين بد بختيها است الان هم بعنوان (م.ن) خودش رو معرفي مي كند و مي گويد بيائيد پول بچه ها رو بديد.آيا چشم راست محمود وحدت بايد آزاد بچرخد و به مال باختگان و كارگران ايران خودرو گير بدهد.وقتي همه چيز گالف تعطيل شده بود و محمود وحدت زده بود بچاك و فقط تلفني با فريد صحبت مي كرد .فريد يا همان ابرهيم فراغي در سعادت آباد دفتر زد و شروع به سركيسه كردن ديگران كرد.آدرسش رو قبلا برايتان نوشتم. مطمئنه مطمئنم همه چيزهائي كه درباره مامي نويسند فقط و فقط فريد مي نويسد.فريد خودت رو پشت اين نوشته ها مخفي نكن نژاد منتظره نتيجه اين حساب و كتابها است تا قالتاقهاي اهوازي ترتيب تو را بدهند.پولش را كه بالا كشيدي اسمش را مي آوري از ترس حالا ديدم اين سايت را هم تحريك كرده اي از نژاد نوشته است آقاي (م.ن) اگر از دست نژاد جان سالم بدر بردي من شاه رگم رو مي زنم باشه بقول نژاد گرد و غبار گالف تمام مي شود سالهاي 89 -90 -91 تمام مي شود بعدفكر مي كني عربهاي نژاد از سر تو دست بر مي دارند.خودم مي آيم و دادگاه شهادت مي دهم زماني كه همه ما مي دانستيم و تو و هادي پسر خاله ات و اسماعيل برادرت مي دانستيد سيستم پكيده و دفتر زدي تازه نفر مي گرفتي. 3روز پيش نژاد را در كارخانه شمالي ديدم گفتم چه خبرا از شكايت گفت ما عربها 2 ميليون خرج مي كنيم تا 1 ميليون پول دزديمان را پيدا كنيم حالا بخند جك جالبي بود شهر را شلوغ كن تا كسي به تو گير ندهد. تو كل 50 ميليوني را كه خرج پسر فلجت كرده بايد بدهي مي دانم خيلي خوردي هر چه مي خواهي اينجا بنويس از احمد زاده بيچاره از نژاد از قرباني از من ولي خودت مي داني و من كه تو خداي GEF3 بودي آقاي مسئول سايت دقت كنيد اينجا اسم كساني آورده مي شود كه به ابراهيم فراغي گير داده اند و پولشان را مي خواهند.من پولم را بين دوستان و فاميل و برادرم كه همه مال باخته بودن تقسيم كردم اي دي هاي همه هم موجود است سايت هم دست اطلاعات است هر وقت هم بگوئيد مي آيند دادگاه و شهادت مي دهند ولي فريد چي؟فريد ما منتظريم بيتشر از ما بنويس ولي آيا مسئولين سايت مي دانند كه تو از سوئيس كشي تو دوست صميمي سيامك مير هستي تو با محمود وحدت دمخور بودي.

۱۴ دسامبر ۲۰۰۹، ساعت ۱۰:۰۹



ناشناس گفت...

با سلام خدمت همه زحمتکشهای گمنام
ازتون خواهش میکنم که پیغام من رو رویه صفحه اصلی بذارین.ممنونم.
من فرید هستم همون ابراهیم فراغی.
با صحبتهایی که دیشب با آقای نجف آبادی داشتم در دفتر وکیل شعبانی که متاسقانه برای ایشون و خیلیهای دیگه یک همچین سوءتفاهمی بوجوداومده وظیفه دونستم که این مطلب رو براتون بنویسم .میدونم که خیلیها من رو مقصر میدونن و از من دل خوشی ندارن.اما این رو بدونید که هر چقدر شما آگاه بودین من هم به همون اندازه از سیستم میدونستم. از نظر من این وبلاگ فضای پاکی هستش که یه عده اونرو کاملا" ناپاکش کردن و اون هدفی که سیاستگذاران وبلاگ براش درنظر گرفتن رو متاسفانه کم رنگ میکنن
من از همینجا اعلام میکنم که هر حرفی و سخنی و پیغامی که با هر عنوانی چه حروف مخفف و چه اسم خودم که از طرف من مینویسن همش دروغ محض بوده و من اساسا" هر حرفی داشته باشم حضوری و تلفنی انجام میدم.آقای نژاد دوست من اگه میخوای کاری بکنی یا طبق گفته آقای... میخوای خانواده من رو قیمه قیمه کنی توسط اهوازیها،هم آدرسشون رو داری هم کاملا" بهشون دسترسی داری. به نظر من لزومی نداره که تو وبلاگ اعلام کنی.
اینکه شما آدم مهم و با نفوذی هستی ما حرفی نداریم.حاشیه نرم تقریبا" همه شماره من رو دارن و هر کی هر حرفی فحشی داره با من تماس بگیره.
ان شاءالله زمان نشون خواهد داد که حق با چه کسی هستش.یا علی و التماس دعای خیر در ایام سوگواری اباعبدالله

۱۵ دسامبر ۲۰۰۹، ساعت ۱۳:۴۳