۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

اولين چشمه از طرح سيلور سراب گالف - محمودیان و اموال مردم

بايد اينو قبول كرد كه تو اين سيستم خيلي‌ها همه چيشونو از دست دادن حتي خيلي از ليدرهاي مياني، اما نبايد اينم فراموش كرد كه هستن كساني كه ،  خيلي پول بردن و خودشونم زدن به موش مردگي و براي رد گم كني رفتن از ليدر بلاسريشون شكايت كردن. روی عکس کلیک کنید




البته ناگفته نماند اين 6 جايگاه اول ايشان مي باشد و چند ده جايگاه ديگرهم دارند تازه مخبريان  بلاتكليف را هم نگفتم اونم به موقش.ميگن آسياب نوبت به نوبت 
براي نمونه ميخوام درباره دوتا خواهر صحبت كنم كه از اين سيستم بالاي چند صد ميليون پول بردن و اداي آدمهاي بدبختو در ميارن.

اين دو خواهر نا محترم كلي ملك در كرج ، تهران ، چند نقطه از شمال ،  دماوند وچندجاي ديگه خريداري كردن . البته اگه از اونا بپرسيد كه اين املاكو از كجا آوردن ميگن كه ارث پدرمون. اما طي بررسي‌هاي انجام شده از پدر اونا فقط يك خونه كلنگي اونم تو منطقه مهرآباد به ارث رسيده كه اگه بين اين دو خواهر و برادرشون و زن‌باباشون تقسيم كنيد با پولش ميتونن هر كدوم يك پيكان مدل 48 بخرن چه برسه به اينهمه ملك وماشين سمند سورن كه زير پاي اين خانمه .اسم اين دو خواهر زينب و معصومه محموديان فرزندان حسين ميباشد. اين دو خواهر يك شريك آقا هم دارن به اسم منصور مخبريان كه اونم كم نخورده و حداقل الان يه مزدا 3 زيرپاشه. البته درآمد اين دو خواهر به اين املاك ناقابل ختم نميشه و اونا نزديك به 250ميليون پول نقد دارن كه دادن به اقاي مخبريان و ماهيانه سود اونو دريافت ميكنن و اين در حالي است كه خيلي‌ها از طريق اينا سرمايه گذاري كردن و الان به خاك سياه نشستند واين دو خواهر دزد حدودا 80 تا جايگاه داشتن كه ميشه اونارو به نمايش گذاشت . يكي از كارهايي كه محموديانا انجام ميدادن اين بود كه به هيچ وجه ايدي و پسورد به زير مجموعه هاي خود نميدادن و همه چي دست خودشون بود و پولو از طرف مي گرفتن و ميگفتن با چيزي كاري نداشته باشيد بريد سر ماه بياييد پولتونو بگيريد و اگه نفراتش ورودي ميگرفتن با ورودي جديدم همين كارو ميكردن( این کار برای این بوده که خودشان به دلبخواه خودشان جایگاه ها را بچینند وGF3 بیشتری کسب کنند). الانم كه اون بدبختا نه ايدي دستشون دارن ونه مدرك ديگه اي اما چيزي كه اين دو خواهر كلاش فكرشو نكرده بودن اينه كه تمام اطلاعات مربوط به جايگاه اونا موجوده.در ضمن هردوي اونا تو پليس امنيتم اسمشون برده شده و پرونده دارن و هر كدوم چند بار بازجويي شدن.اونا زير دست امير نصيري بودن که امیر نصری بدبخت فقط سودها و GF3 های این دو هالو  را نقد میکرد كه مستقيما با خودش كار ميكردن و الانم از امیر نصيری شکایت کردند که به همه بگن ماهم شاکیان این ماجرا هستیم.این دو خواهر از تمام لایه‌های این کلاه برداری با خبر بودن و خود آرش نوزاد این دو را مشاوره کرده یعنی ورودی مستقیم امیر نصيری هم نبوده اند.
این دو مار مولک شاکیان زیادی دارند ولی به همه گفته اند که ما هم مالباخته هستیم بعنوان مثال :

حسن سوراني يكي از مالباخته هاي اين زالوهاست
اين دوست عزيز و با شهامت ما اولين نفريست
شكايت خود را از اين دو زالو طرح كرده است
و دست از شكايت خود بر نمي دارد مگر اين كه
تمامي سرمايه مالباخته گان را به خودشان عودت دهد.

 آقای حسن سورانی یکی از شاکیان این پرونده است . کسانی که جایگاه خودشان و جایگاه ایشان را میخواهند جهت شکایت برای ما ايمیل بزنند و ما نیاز مالباخته گان را برمبنای تقاضای آنها از هکر نازنين(كلاه سفيد) گرفته و در وبلاگ انتشار خواهیم داد .لازم بذکر است این را بدانید شکایت از این دوخواهر و اون برادر عزیزشان که هنوز تکلیفشو باباش روشن نکرده زود تر ، شما را به مال باخته تان میرساند تا شکایت از امیر نصيری .
قابل توجه دکتر صادقیان ، باهو، ملکی ،آقاجانی ،احمدی و صاحب وبلاگ تیم نصيری حسن آقا ... آسیاب نوبت به نوبت